Joris Vandenbroucke wordt nieuwe fractieleider Vooruit in de Kamer
Joris Vandenbroucke uit Gent wordt fractieleider voor Vooruit in de Kamer. Hij volgt daarmee Melissa Depraetere op die het voorzitterschap van de partij overneemt van Conner Rousseau.
Joris Vandenbroucke zetelt sinds deze legislatuur in de Kamer waar hij vooral de focus legt op de thema`s Mobiliteit en Fiscaliteit. Voordien zat Vandenbroucke in het Vlaams Parlement. Hij heeft ook nog gewerkt als kabinetschef van toenmalig Vlaams minister Freya Van den Bossche en zetelt ook in de Gentse gemeenteraad.
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!