Vac­ci­na­tie­cen­trum in Naza­reth klaar voor opstart

2021-02-18 - Vaccinatiecentrum in Nazareth klaar voor opstart

Het vaccinatiecentrum voor de inwoners van Sint-Martens-Latem, De Pinte en Nazareth is klaar om in gebruik te nemen.

Het is een deel van de sporthal van Nazareth dat ingedeeld is als vaccinatiecentrum. Daar kunnen de 3 gemeenten dus terecht  voor hun spuitjes. Om alles in goede banen te laten verlopen is er deze week al uitvoerig getest. Van zowel de doorstroming op de parking tot het vertrekken na de prik.

De redactie

Zelf nieuws melden?

Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken

Een fout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!