Neu­ro­lo­gie Zorg­Saam Ter­neu­zen stuurt patien­ten neu­ro­lo­gie door naar Belgie

Patiënten die geholpen willen worden door een neuroloog in het het ZorgSaam ziekenhuis in Terneuzen, komen wellicht terecht in een ziekenhuis in onze regio. Want de afdeling Neurologie van het Zeeuws-Vlaamse ziekenhuis neemt geen nieuwe patiënten meer aan. Er zijn te weinig hulpverleners op de afdeling. Binnenkort verdwijnen drie neurologen in het ziekenhuis en ZorgSaam kan dat niet meteen opvangen. Wie klachten heeft wordt doorverwezen naar ziekenhuizen in onsland. Alleen de personen die bekend zijn met de afdeling worden geholpen. De patiëntenstop duurt al zeker tot eind augustus.
De redactie

Zelf nieuws melden?

Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken

Een fout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!