Het Gentse biotechnologiebedrijf Argenx doet het bijzonder goed op de beurs.
Het aandeel van het biotechbedrijf steeg maandag met maar liefst 31 procent. Dat komt omdat Argenx maandag bekend maakte dat hun laatste testen met het medicijn Vyvgart positief waren voor de behandeling van de zeldzame spierziekte CIDP. Het bedrijf bracht vandaag ook zelf naar buiten dat het 980 miljoen euro kon ophalen dankzij een nieuwe kapitaalronde bij beleggers. Zij hopen dat Argenx in de toekomst nog meer successen zal boeken. Met het extra kapitaal wordt Argenx één van de belangrijkste biotechbedrijven van Europa
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!