Brandstichting in tijdelijke openbare toiletten in Zulte
De politie van Deinze-Zulte-Lievegem en het parket van Oost-Vlaanderen zijn een onderzoek gestart naar opzettelijke brandstichting. In de nacht van zaterdag op zondag zijn twee mobiele toiletten langs de Staatsbaan in Zulte in brand gestoken.
Ook aan een frituur verderop is er schade door brand. De politie onderzoekt nu of de feiten aan elkaar gelinkt zijn. Van de dader of daders is er voorlopig geen spoor. De politie bekijkt de camerabeelden en houdt een buurtbevraging om meer te weten te komen. Op brandstichting bij nacht staan zware straffen. Wie iets gezien zou hebben, kan dat melden bij de lokale politie.
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!