Verdwenen regenboogvlag hangt terug te wapperen terug aan Gentse stadhuis
Woensdag heeft de stad Gent samen met het Regenbooghuis de Progress Pride-vlag gehesen aan het stadhuis. Zondag is het namelijk IDAHOT, de Internationale Dag tegen Homofobie, Bifobie, Transfobie en Interseksefobie.
Gisteren was de vlag plots verdwenen. Een toevallige passant vond die in de buurt van Sint-Jacobs en bracht ze, netjes gestreken, naar het Regenbooghuis.
De vlag hangt intussen weer voor het stadhuis. Volgens het Regenbooghuis in Gent het signaal dat er genoeg mensen achter hen staan en hen steunen.
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!