Evenementen

Dein­ze trapt kerst­pe­ri­o­de af met San­ta City Run

In Deinze is gisteren de kerstperiode afgetrapt met de Santa City Run. Het centrum werd volledig omgetoverd tot een levendig loopparcours.

De lopers of wandelaars konden ’s avonds één of twee rondes van zes kilometer volgen langs bekende gebouwen en opvallende locaties in het hart van de stad.

Veel lopers kozen voor een opvallende outfit met lichtjes, kerstmutsen of volledige kerstkostuums. Het stadsbestuur van Deinze zorgde voor muziek en kerstsfeer.

De redactie

Zelf nieuws melden?

Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken

Een fout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!