Meer en meer mensen krijgen het moeilijk om de snelle veranderingen in het telecomlandschap te volgen. Daarom start de gemeente Evergem met een Telecomloket.
Samen met een medewerker van de gemeente, kan je elke vierde donderdag van de maand je problemen bekijken. Dat kan gaan over je telecomabonnement of over de aanbieder ervan. Via het telecomloket kan je ook te weten komen of je bv in aanmerking komt voor een sociaal tarief. Wie van de diensten van het telecomloket in Evergem gebruik wil maken, moet zich wel inschrijven via ww.evergem.be/telecomloket. Het telecomloket is een onderdeel van Evergem Digiklaar.
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!