Knip in Koestraat in Evergem verdwijnt, gemeente blijft situatie evalueren
In de Everparkwijk in Evergem zal de verkeersknip in de Koestraat vanaf 1 september verdwijnen.
Eind vorig jaar startte de gemeente met enkele proefopstellingen in de wijk om sluipverkeer tegen te gaan. Maar de reacties van de buurtbewoners waren verdeeld.
Na een infoavond eerder deze week besliste het gemeentebestuur van Evergem om de knip in de Koestraat te verwijderen en een asverschuiving door te voeren.
De redactie
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!