Kruis­punt Brus­sel­se­steen­weg-Heus­den­baan-Merel­be­ke­s­traat wordt veiliger

Ook in Melle zijn werken gestart. Daar wordt het kruispunt van de Brusselsesteenweg met de Heusdenbaan en Merelbekestraat een pak veiliger. 

Het kruispunt wordt conflictvrij ingericht zodat fietsers en voetgangers volledig afgescheiden rijden van het andere verkeer. De fiets- en voetpaden worden daarom aangepakt en ook de bushaltes krijgen een andere plaats. Daarnaast komt er ook een nieuwe rijstrook om rechts af te slaan voor wie van Gent richting Merelbeke-Melle wil rijden. 

De werken zullen zeker drie maanden duren, tegen half september moet alles klaar zijn. 

Hannes De Smet

hannes.desmet@avs.be

Hannes De Smet

Zelf nieuws melden?

Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken

Een fout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!