Lange discussie over mobiliteitsplan Oudenaarde in gemeenteraad: “Te vaag volgens oppositie”
Gisteravond is tijdens de gemeenteraad van Oudenaarde lang gedebatteerd over het nieuwe mobiliteitsplan. Het plan wil onder meer de leefbaarheid in woonstraten vergroten en fietspaden veiliger maken.
De oppositie vindt de plannen ambitieus, maar ziet te weinig concrete acties om de problemen aan te pakken. "Het zijn generieke zaken die ook pakweg in Eupen of Ieper kunnen gelden", klinkt het. Een concreet idee waar de oppositie niet mee akkoord gaat, is dat het vrachtverkeer van de lokale steenbakkerij zou afgewikkeld worden via een schoolbuurt.
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!