Mede­wer­ker De Lijn gewond bij vecht­par­tij aan hal­te in Gent

De Gentse politie heeft gisteravond twee mensen aangehouden en verhoord. Ze moesten zich verantwoorden voor een vechtpartij op een tram.

Die ontstond gisteren rond vijf uur. Aan de halte Rozemarijnbrug ontstond er een discussie tussen verschillende mensen. Tijdens de ruzie kreeg een medewerker van De Lijn een duw. Hij kwam daarbij slecht neer op de grond. De daders liepen weg en de politie ging meteen naar hen op zoek. Die bevestigde vandaag dat er gisteravond twee mensen werden aangehouden en verhoord.

De redactie

Zelf nieuws melden?

Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken

Een fout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!