Naza­reth voert een par­keer­ver­bod in

2022-09-27 - Nazareth voert een parkeerverbod in

Het gemeentebestuur van Nazareth voert een parkeerverbod in voor zwaar in de Stationsstraat in Eke. Bewoners van de strook tussen de N60 en de Brouwerijstraat hadden al lange tijd overlast van grote vrachtwagens die er langdurig parkeren. 

De buurt kloeg van geluidsoverlast, door de draaiende motoren om de cabine te verwarmen, en geurhinder en ongedierte als gevolg van achtergelaten afval. Daarnaast zorgden de geparkeerde vrachtwagens ook voor een onveilige situatie voor fietsers en voetgangers. Buurtbewoners zagen ook hun opritten vaak geblokkeerd . Het gemeentebestuur neemt nu de nodige maatregelen.

De redactie

Zelf nieuws melden?

Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken

Een fout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!