Ouders gewonde baby uit het Knuffelhuisje in Sint-Martens-Latem zijn bezorgd
De ouders van het kindje dat zwaar gewond raakte in kinderopvang Het Knuffelhuisje in Sint-Martens-Latem vrezen voor de toekomst van de opvang. Ze hebben schrik dat er nog incidenten zullen gebeuren. Dat hebben ze gezegd aan Het Nieuwsblad.
De ouders zijn verbaasd dat de kinderopvang maandag opnieuw mag openen. Hun dochter viel in januari uit een stapelbedje en liep een zware schedelbreuk op. Toch werd er geen ambulance gebeld. Het Agentschap Opgroeien sloot de opvang wegens ernstige bezorgdheden over veiligheid en kwaliteit.
Die sluiting werd recent nog verlengd. Maar intussen is er een verbeterplan opgemaakt en kan de opvang weer open. Het Agentschap zal de situatie wel nauw opvolgen.
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!