Flo­ra­li­ën kan met 75.000 bezoe­kers terug­blik­ken op recordeditie

LEDN20260510 30

De Floraliën in Gent zitten er na tien dagen op en het was een recordeditie. Er kwamen dit jaar 75.000 bezoekers, dat is 10 procent meer dan de vorige editie.

Opvallend ook is dat er meer jonge gezinnen met kinderen de bloemenexpo hebben bezocht. De organisatie wijdt dit aan de interactieve installaties en de belevingszones. 

In totaal namen zo'n 250 exposanten uit een tiental landen deel. Voor de volgende editie is het nog een tijdje wachten, die is voor 2030.

De redactie

Zelf nieuws melden?

Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken

Een fout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!