Verschillende gedetineerden op de vuist in Gentse gevangenis: één persoon overgebracht naar ziekenhuis
Bij een vechtpartij tussen gedetineerden in de Gentse gevangenis is vanmorgen één persoon zwaargewond geraakt. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht, omdat hij enkele rake klappen kreeg.
De politie kreeg om 20 voor 10 vanmorgen een melding binnen van een vechtpartij in een cel met drie gedetineerden in de Gentse gevangenis. Twee van hen kregen het met elkaar aan de stok, waarna één van de gedetineerden de andere met een soepkom in het gezicht zou hebben geslagen. Wat de aanleiding van de ruzie was, is voorlopig nog onduidelijk. De twee andere gedetineerden zijn opgepakt en meegenomen naar het commissariaat voor verhoor
Zelf nieuws melden?
Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken
Een fout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!