Vrou­wen van Hoc­key Gan­toi­se plaat­sen zich voor fina­le play-offs

De Hockeyvrouwen van Gantoise. Die hebben zich gisteren geplaatst voor de finale van de play-offs.

Gemakkelijk was dat niet, want Antwerpen had de heenmatch met 4-2 gewonnen. De Gentse vrouwen moesten dus beter doen, en dat deden ze ook. Gent won met 5-2 en kon zich zo plaatsen voor de finale. De heren van Gantoise werden uitgeschakeld door shoot-outs. 

Het nieuws van de kwalificatie van de vrouwen werd vandaag gedeeld met dit leuke filmpje op de socials van Gantoise.

Koen Colpaert

koen.colpaert@avs.be

Koen Colpaert

Zelf nieuws melden?

Zie of hoor je iets dat voldoende nieuwswaarde heeft om dit te melden aan de redactie van AVS? Stuur het ons zeker door en help zo mee het regionieuws uit Oost-Vlaanderen maken

Een fout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt of een inhoudelijke fout? Laat het ons weten!